Tuff dag som ännu bara börjat

Ja, jag är inne på mitt tredje inlägg, men det är för jag vill ha vissa saker i vissa kategorier. Vikten i "Vikt och hälsa" och hundskolan på "Djur". Dagen ska jag sega mig igenom och ta som den kommer. Pappa ligger på operation nu och jag har inte sovit mycket inatt. Tänker nog skippa läsningen idag och kanske brodera lite istället.


                                 

Visserligen borde jag kanske engagera mig i raggsockorna, men jag vill ta lite stick-ledigt och jobba med en kvinna istället, man lever ju bara en gång och jag har ju min lilla lista där jag nu kan stryka de vita raggisarna. Får se om jag orkar skolan ikväll, det kan ju bli både skönt ... eller för jobbigt... att ta sig iväg. Vi får se framåt eftermiddagen.



Just nu är ögon och bihålor svullna och jag har en präktig huvudvärk i antågande. Alvedon och ge djuren brunch ifall att nåt bryter ut kanske? Kanske kan mitt indian-broderi motverka det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0