Vintervackert

Ja, det är så vackert. Men det är kallt. Det bryr sig inte Bamse om, han bara älskar det!


                               
                                
                             
     
                      


Imorse åkte vi hem från Sanda. Gjorde rent hos alla djuren när jag kom hem, sen duscha, fixa middag och iväg till skolan. Janne var gullig och hämtade mig. Han hade frostat av frysen så jag hade lite jobb när jag kom hem. Har så ont i halsen och det är inte roligt med tanke på vad jag har framför mig... har återbudat fika med Lotta imorgon, hon har nyligen opererat halsmandlarna och behöver inte riskera nåt nu. Sen är det terapin, ska jag verkligen ut om jag har nåt skit på gång? Kvällen vill jag av flera skäl inte prioritera bort... vi får se hur det blir.

Nu säng och förhoppningsvis en skön nattsömn, piggochfräsch imorgon!!!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0