- 0,3 kg

                                

Till min stora förvåning får jag plocka fram den här tjejen igen. Jag menar, denna vecka har jag inte gjort nåt för att gå ner i vikt... jag har smällt i mig pizza och cupcakes, en kväll frossade jag t.o.m i jordnötter. Jag har oxå suttit mycket mer stilla pga hemtentan. Men jag antar att iom Bamsepromenaderna och mitt avstånd från sött ängå kan ge resultat, om än inte så jättestora.

Positivt var dock att det vände från förra veckan. Får se om jag får nån ny inspiration av detta nu...

Kommentarer
Postat av: Snurran

Det kan även vara så, att "misstagen" visar sig först vid nästa vägning - och då trots att du kanske "hållt igen" under den veckan. Känns rätt orättvist vid första tanken, men det är bara att bita ihop och komma igen! :-) kram

2010-10-12 @ 20:23:03
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0