Cloudy friday

Vi får se vad dagen har att erbjuda. Gårdagen innebar en massa plugg, Bamse ville inte gå några längre sträckor, men på kvällen hann jag klar min fuskpolo:



Stickade oxå halva bakstycket på Änglas Pippi-tröja.



Thyra har fått den Pippi-tröja jag gjorde till Ängla i våras och som hon knappt hunnit använda... och Monica hade oxå en när hon var liten. Visst är de söta!!!

Idag väckte Bamse mig 10.16!!! Han slickade mig på handen. Jag kan lova att jag kom upp och ut med världens fart!!!

Och nu ska jag freda mitt samvete och bättra på mina stressnerver genom att skriva ca 2 A4 om bönens betydelse inom judendom och islam!

Hörs framåt kvällen!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Monica ser skräckslagen ut ;-)Ett barndomstrauma kanske hehe...Din fuskpolo ser helt underbar ut!! Skulle passa till någon som har dreads....

2010-10-08 @ 13:28:22
URL: http://maralutt.blogg.se/
Postat av: Birgitta Burman

Snälla, tror du att jag kan få mönstret på Pippi, mitt lilla barnbarnsbarn älskar denna lilla filur. Skulle vara dig evigt tacksam,du kan väl höra av dig? Min mail: [email protected] Bor i Ånge.

2011-01-16 @ 15:18:26
Postat av: annette

Hej



Hittade din sida när jag sökte på Pippi tröja.



Undrar om du har lust att dela med dig av mönstret..betalar gärna, då jag skulle vilja sticka en sådan till min systerdotters flicka. Vet att jag haft mönstret och stickat av det på 80 talet, tyvärr hittar jag inte det nu.



Kanske har jag något mönster du söker så vi kan byta



mvh

annette

2011-10-11 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0