Fuskpolo

Jaha, nu ska jag se om man hittar min blogg på google om man söker på "fuskpolo". Prova måste man ju få! Och här kommer beskrivningen till fuskpolon!

2 nystan Svarta Fårets raggsocksgarn.
Lägg upp 100 maskor, sticka 2 r, 2 a på rundstickor no8 tills nystanen är slut.

Tadaa!

Mönstret fick jag muntligen från min underbara fru Gullvi!



Den är ljuvlig! Och Maralutten... vilken färg ska lilla fröken dreadlock ha? Enfärgad elller melerad? Kolla gärna i din lokala garn-boutique och meddela mig sen. 

Efter den härliga oväntade sovmorgonen har jag jobbat med fråga no2 i hemtentan om världsreligionerna, nämligen:

2. Vad betyder bönen och gudstjänsten i judendom och islam? Vad finns det för likheter och skillnader?

Janne och jag åkte in till Strängäs för att köpa lite mjölk, mat och bakverk då vi bjudit in grannen på fika. Nu ska jag sätta mig med Pippi-tröjan och lite TV. Janne vilar inför sitt nattpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0