Slut på hinduism-kursen

Ikväll har jag äntligen fått mail om att mina böcker är skickade och ska befinna sig i Stockholm. Hoppas kunna hämta ut dem imorgon och att jag fått RÄTT böcker! Hela denna studielitteratur-historia har fått olustiga vändningar, några av mina kursare har fått tag i fel böcker för det finns flera med liknande namn! Och jag har haft lite otur med litteraturen denna gång känns det som.

Har varit på terapin och sista lektionen i hinduismen, på torsdag börjar vi med buddhismen.

Och i brevlåddan har jag fått "receptet" på "nunnan" från Lisa som oxå ska pryda väggen i Sanda så småningom har jag tänkt! Hon har den i sitt vardagsrum och den är så VACKER!

                  

Bamse har kommit hem igen och jag ska ut en sväng med honom nu. Så trött fast jag sover typ 10 timmar om dygnet igen. Det är väl förkylning och annan oro som tar ut sin rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0