Tenta-måndag

TACK SU för din suveräna plugghjälp! Den hjälpte mig fantastiskt... men jag tror inte att jag räckte ända fram. Kanske jag får låna din tid igen inför omtentan?

Alltså, igår efter doggywalks och morgonbestyr åkte jag och Bamse iväg til Su som bjöd på plugghjälp och lunch. Jag har ju läst och skrivit så mycket om detta oändliga antal -ismer, nu fick jag chans att diskutera dem och sätta dem i sammanhang oxå. Men jag tror det blev för lite tid och felet är helt och hållet mitt. Jag klandrar mig inte ett dugg, för som jag tjatat om hela tiden, jag BEHÖVER INTE den här utbildningen, jag bara tycker det är kul och det ger mig en avspänd chans att få kontroll över mitt liv igen - ett eudaimonia. Att inte rusa iväg och till varje pris lyckas och prestera på topp. Jag har min fil. mag och det räcker mer än väl, t.o.m om jag skulle få för mig att satsa på en LIC eller fil. dr i framtiden.

Efter tentan åkte jag hem och satte mig att brodera på "indianflickan och vargen" en stund. 

                

Hämtade Jens från jobbet och gick kvällsrundan med Bamse.

Nu ska jag göra lite annat en stund, packa och doggywalka bl.a. Sen terapi, moskébesök och Sanda (hoppas jag) innan dygnet är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0