Dogwalk runt Sanda

Lille Bams var som sagt lite orolig och sprang runt och gnällde så jag tänkte täppa till nosen på honom ... och det gjorde jag med besked och nog även på mig själv. Grannen jag träffade imorse pratade om lite olika promenadvägar så jag valde den längsta... och var ute i nära 1,5 timme. Vackert och soligt, massor av klar och frisk luft... men det blev tufft i backarna mot slutet. Efer prommisen duschade jag Bamse och nu ligger han på en köksstol och sover med en filt över sig. Han är överdrivet mammig och jag förstår inte riktigt vad det är med honom...

                              

Flugsvamp?

                                  
                                   Lingon!


Johannesört

                                    
                                     Blåklocka


Tallkottar!

                             
                              Nypon


Bilolycka

                                
                                 Sopp?


Kragar

                       
                         Klöverblom

Ragnar har hjälpt mig med nån sorts lunchmiddag. Frukosten blev ju väldigt sen pga Bamserymningen.



Nu får vi se om det blir nåt knypplande efter maten...

Kommentarer
Postat av: Bella

Läste nyss om Bamse rasen och varför han är så mammig är för att dem oftas dras till 1 eller två personer, dem är ganska lika papegojor som oftast oxå fäster sig vid 1person, sen beror det på hur du oxå låter honom att vara, puzzzz

2010-09-04 @ 14:33:46
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: Guggelutt

Du har nog rätt... det bara kom lite plötsligt efter sommaren...

2010-09-04 @ 22:03:56
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0