Lördagen fortskrider...

Legat i timmar i soffan, ömsom på värmedynan och ömsom på spikmattan medan Janne var i Mariefred. Har ömsom sovit och ömsom läst boken "Verklighetsbilder". Jätte intressant. Jag har sen en tid tillbaka börjat ifrågasätta språket och det vi kallar verklighet, så denna bok ger verkligen spännande perspektiv! Sen tog jag ut Bamse på en försiktig sväng, ryggen höll även om den ömmar. Nu ligger jag här igen, Janne har kommit hem och ska laga mat åt mig och grannen Ca. Life goes on <3


Been there!

                              
                                Done that!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Håller tummen för att du mår ännu bättre i morgon!

2010-09-11 @ 21:50:46
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0