Nope...

... inget knypplande efter maten... Ragnar satt uppepå buren medan Bamse och jag låg i varsin ända av hörnsoffan.. och  jämrans vad gott vi sov. Det som väckte mig var Bamse som började bjäfsa, Kasper fick nämligen komma ut (lagotton rätt över grusvägen) och det uppmärksammade Bamse. Tillslut gav jag upp och gick över för att han skulle få hoppa lite på hans ben... lite löjligt ÄR det ju! ... och det tycker Kasper oxå!



Sen tog jag en sväng över till Bamses föräldrar. Chloes valpar överlevde inte de första 48 timmarna. Trist, men inte överraskande :O(    De föddes för tidigt och var för små....

                          

Jag och Bamse blev kvar ett par timmar, trevligt snack och bus i hundhagen. Efter allt sovande under dagen sitter jag här och knappar, lyssnar med ett halvt öra på partidebatten men ska väl knyta mig strax. Bamse vill inte ut i kolsvarta natten utan han väcker väl mig imorgon så...

Susseligottsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0