Oj...!

Vad jag har pluggat! Har läst ut "En god människa" av Nick Hornby som vi ska ha semnarium om på onsdag... sen varit på en jättetrevlig middag hos Bamses ursprungsfamilj och efter det har jag börjat läsa Roalds tolkning av islam.



Har en heldag till på mig vilket känns bra. Ska försöka titta lite på instuderingsfrågorna inför måndags-tentan oxå... men en sak i taget, det är en vecka dit och mitt fokus är hälsa! ...inte prestation... vilket jag ständigt måste påminna mig om! Hade jag inte pluggat heltid hade jag fortfarande varit i arbetsupptrappnings-stadiet!

Sen är det kul att se vad som faktiskt händer härnere oxå!


                


Nästnärmsta grannen har fällt en hel del barrträd vilket gjort vår tomt så mycket ljusare! Snart är det dax att plana ut vår tomt och anlägga ny gräsmatta!

Som sagt middagen hos grannarna var jättetrevlig, indisk gryta och pilaffris! Nu ska jag softa lite efter islam-pluggandet innan det är Bamsewalk-dax och sleeping-tajm.


Flyttfågelstreck

                     
                       ...eller Mossvägen?



Snart dax för sista doggysvängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0