Staten och kapitalet :O)

         

Lite så här känns det väl nu... eller? Men men, allt brukar reda sig i slutändan, om än inte på det sätt vi tror. Monica försov sig så jag fick skjutsa henne till jobbet, tog med Bamse som inte ville gå ut i ösregnet, men åka bil vill han gärna :O) När vi kom hem igen hade det slutat regna så då hängde han med på en promenad. Åkte till optiker i Högdalen, ålderssynen har drabbat mig oxå... och snabbt. Men om två veckor ska jag ha två tjusiga bågar. Passade på att hämta ut min nya antidepp och köpte ett paraply, gick sen ut med Bamse en lång sväng i skogen. Han älskar skogen, går med nosen i backen hela tiden och kissar på varenda svamp han når upp till.....

           

Lunchen avklarad, ska ta ut kolla lite i islam-böckerna, judendomen är avklarad i kursen om världsreligionerna och idag börjar vi lära oss om islam. Ta ut Vov ska jag hinna innan jag tar bussen...

Hepp hepp

Kommentarer
Postat av: Snurran

Bra låt, snyggt paraply! :-D

2010-09-21 @ 22:24:13
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0