Hälften gjort...

Eftersom jag inte ägnade ett skrutt åt tentan igår så har jag ägnat hela denna dag till att besvara tre frågor, det är tre frågor av fem alltså. De två sista frågorna ser lite tunga ut, så jag lägger ihop för ikväll. Nu ska jag laga lite mat och sen gå ut med Bamse innan jag sjunker ner i TV-soffan och stickar. Janne har varit ute långa promenader både morgon och mittpådagen med honom. Det är lite skitigt och det är lite svårt med lort-vovve och inget vatten...men vi får honom hjälpligt ren i kallvattensblask. Han tycker det kalla vattnet är väääldigt jobbigt och vem vill bada i kallvatten?

                

..och just ja, jag fick flera frågor på vem som var min bror, men det är alltså han som inte får på sig matchtröjan i början av filmen ;O)

Okej, mat var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0