Skärtorsdagsmorgonpromenad

Har gått och förberett mig inför dagen på morgonpromenaden. Solen skiner och det är sommarväder, men jag ska tillbringa dagen inomhus. Måste... nej, jag VILL plocka lite fint till kvällen då jag har bjudit in till BH-skola igen. Det kommer några kvinnor som aldrig varit här och då vill jag inte ha lampkartongen på vardagsrumsbordet eller frukostflingor på diskbänken. Saker plockar inte bort sig själva så då får jag göra det.


                         

Ska åka och köpa lite godis ifall det kommer förbi nån påskkärring oxå. Sånt måste man ju ha lite beredskap för!

                                                  

Bebisarna växer fort! Nu simmar flera självständigt. Ska nog tigga några fiskmatsflingor på zoo!


                           

Ska fixa lämplig förpackning till spetsprovet och köpa porto så det är lika bra att jag sätter fart!

                  

Kommentarer
Postat av: Snurran

Vad var det jag sa?! I kväll är de redo att hoppa ut! ;-D

2011-04-21 @ 11:44:05
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Guggelutt

Haha, ja de hoppar nästan, faktiskt! De trivs hos mig! Jag kommer ha en grodkoloni i mitt kök! Jippi!

2011-04-21 @ 13:44:22
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0