Edö - en sommarfavorit

Semstern är här och vi är verkligen ute på sjön! Äntligen!!!


Vi fick sällskap av Jens en bit. Han skulle hämta Sandra i Slussen.

Vi kom iväg vid fem, ungefär som vi tippat. Jag hade fått ett paket och döm om min förvåning när de 3,2 kilona från Jönköping innehåll två rese-knyppeldynor från Finland. Ja, jag hade beställt dem, men transporfirman var Jönköping och två dynor på sammanlagt 3,2 kilo inklusive emaballage och väskor mm... DET var otroligt! Nu skulle jag inte ha båda två utan vi släppte av den ena i Vaxholm där en av knyppelkursisterna från Vadstena bodde. Så nu är jag utrustad med knyppeldyna, stickning och böcker om jag skulle känna för sånt!

Vi tog oss ut till Edö, här har vi varit många gånger. En skyddad vik öster om Ljusterö... här njuter vi av solen och tystnaden...


Bamse njuter av att vara på sjön han oxå

                      
                          Gamla stan från sjösidan


Vaxholm

                        
                         Bamse hjälper pappa ratta båten!


Edö! Här njuter vi!
                            





                                                           
                                                            Hoppsan                ;O)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Mysigt det ser ut :) Jag vill oxå :)

2011-08-02 @ 13:06:04
Postat av: En annan knypplare

Har du någon adress eller hemsida där du beställde reseknyppeldynorna? Suktar lite efter en sådan.

2012-01-19 @ 14:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0