Tiden läker alla sår...

... så det är bara att låta tiden gå. Jag handarbetar eller ligger i sängen och stirrar prick i taket. Har inte kollat foten idag, men den värker som vanligt. Sköterskan la om bandaget så bra igår att jag inte haft lust att ta av det.

Fått lite söta mms från Linnéa:

                    
Godisarna kommer bra överens med min fågel!


Thyra leker goja!

                    
                     Ragnar har så kul... undrar om han vill komma hem egentligen?

Bella uppdaterar sin blogg så man får se lite söta bilder på familjens nyaste tillskott.

Annars händer inte så mycket. Jag ska läka. Idag har vi funderingar på att åka in till Strängnäs och spana efter byxor till mig. Mitt sista par gick sönder innan sommaren så jag har bara "pirater" kvar. Kanske kolla efter en ram till "indianflickan och vargen" som är klar nu. Janne är i full färd att planera hur han ska bygga om huset här på Sanda! Vi roar oss!

                                                      
                                            Hittade på nätet! Denna är ju inte
                                            broderad, måste vara förlagan!

                                     ~~~ Always look on the bright side of life ~~~

Kommentarer
Postat av: Nancy Johnsson

Ja det stämmer ju att tiden läker alla fysiska sår åtminstone! Resten är värre jag kämpar nu med att försöka bearbeta sorgen efter min pappa som dog för 25 år sedan! Allt blev plötsligt svart o tomt, gick rakt in i svarta säcken! Var tvungen att söka hjälp så nu går det framåt några steg i taget. Har tagit mig ut äntligen! Var och spelade bangolf med PRO-gänget idag! Verkligen roligt även om det blir en del 7:or! Hoppas du har bättre tålamod med din fot än vad jag hade de första veckorna! Kry på dig och ha det så skönt ute på Sanda! Hälsa alla! Kramar från Nancy

2011-08-16 @ 13:43:14
Postat av: guggelutt

Jo, 9 augusti drar jag mig alltid till minnes syrran, hon dog -82. Sår läker men ärren blir kvar... och rivs upp mellan varven. Sköt om dig!

2011-08-16 @ 16:53:27
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0