En bra tisdag!

Morgonrutinerna gick geschvint så jag var på jobbet strax efter 8.00 idag oxå. Mässa, möte, möte, möte, lunchmusik med soppa, samtal och möte. Sen började jag plocka i uppgifter som tillkommit under dagen men gav upp strax före halv 5. Förbi Willys och handla, hämta Bamse och hem för att laga middag - kyckling i cocosmjölk med mosade jordnötter, mumma! Ringde mamma som ville veta hur Bamse reagerat på att komma hem igen. Han har varit glad, men han är så trött. Nu blev det en extra lång dag på dagis oxå, men vad ska man göra?

En f.d kurskompis kom förbi med en stor kasse ullgarner som hon ville skänka till våra syföreningar/filtklubben, sen satte jag mig med min ikon för att lägga några lager färg till på Jesusbarnets mantel.

 

Nu ska jag gå ut med Bamse och duscha honom, han har nåt skit på magen som inte gick att borsta bort. Sen blir det nog ett eller två lager till på manteln innan sängen!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0