Hjärt/lungräddning --> spa

                                           
Intensiv dag... och spännande! Kom till jobbet 1 minut över 8... smög fram på morgonpromenaden för att inte halka men fick vända vid stora vägen, trottoaren var glashal så det var bra att knalla tillbaka samma väg vi kom... och så hann jag nästan i tid till hjärtstartar-utbildningen. Fyra timmars intensiv kurs i hjärt/lungräddning, blödning samt hjärtstartarmaskiner som vi köpt in till kyrkan. Kursen drog över en kvart så jag fick rusa iväg för att hinna till Hagsätra, slänga i mig lunch så jag kunde ta emot mitt besök klockan 13.00. Nu var hon sen så jag hann pusta innan hon kom. Öppet kapell öppnar klockan två, men redan tio i släppte vaktmästaren in en kvinna, men hon fick vänta till jag var klar. Sen rullade det på, rekord med folk idag, fyra vuxna och två barn, allt från sitta i kapellet och njuta av kyrkorummet till fondansökan till teologiska funderingar till förfrågan om att få låna lokal. Sen iväg, hämta Bamse på dagis, slänga in honom hemma för Bekki lovade att hon skulle ta promenaden, iväg till zoo för att köpa hundmat och tillbaka till jobbet för ett besök klockan fem. Hon kom inte, så jag hann med lite administration istället. Middagslåda och disk innan jag hämtade upp Morsaneokej och åka till Su för spakväll med Mary Kay. Kanonhärliga fossingar och handsingar. Jättetrevligt med många skratt! .. och vilken halloncheasecake sen <3 Måste be om receptet!

         
               MMmmmmmmmmmmmmmmmmm...

Älskade Janne hade tagit ut Bamse när jag kom indrällandes på lena föttern tjugo i elva... så nu är det bara att dyka ner i härliga sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0