Hemmafix

Handlat på Willys, lunchat, gått i skogen med Bamse, gjort rent hos alla djuren, skurat kök och djur-rum, vattnat blommor och plockat vissna blad, plockat undan smågrejer, tittat lite på TV med Bekki. Gick ner till datorn för att jobba lite på interpretationen men så kom Janne hem en timme tidigare så jag la mig att prata med honom lite. Han har en supertuff vecka på värmeverket, kylan gör att alla pannor går på helfart!

                              

Jens är på väg till Skåne så han skickar sms och ringer lite nu och då. Nu är det dax att göra mandarinpaj, duscha och börja med middan. Jag hinner nog sträcka ut ryggen en stund innan kvällens övningar ... eller jobba med interpretationen om jag föredrar det :O)

Kommentarer
Postat av: Lasse

Låter väldigt gott med mandarinpaj :)

2011-02-24 @ 16:22:18
Postat av: Guggelutt

Det ÄR gott! Smulpaj med konserverade skalade mandariner! Kram

2011-02-24 @ 22:13:01
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0