Buddha!

Nu står Buddha på tur. Har två frågor kvar i religionssociologin, men jag har bara ett par timmar på mig idag så jag tänkte renskriva anteckningar om Buddha. Har inte kommit nånvart än p.g.a sovmorgon, hundpromenad då jag träffade ytterligare en kunnig kvinna som delade med sig av sina erfarenheter av sura hanar. Jättebra när dessa människor tar sig tid att stanna en stund, för Bamse får oxå tid att lugna ner sig och kan faktiskt vistas invid dessa hundar han blir så galen på! Så fort tentorna är över ska jag läsa hundböcker!!! Måste förstå vad som händer med honom!


Drutten fick en hel tomat till frukost!

Känner inte särkskilt för att ge mig ut med bilen i em, men vi får se... Bara man tar det lugnt brukar det gå bra! Men det vräker ner här nu! Nej ... intenet off for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0