Måndagmorgon...

...och mitt huvud känns så tungt... lalala... inte ett dugg. Har fortfarande värk men inte i närheten av vad jag hade igår. Bamse voffade vid halv 8 och när jag började släpa mig upp sa Janne att han kunde ta morgonsvängen. Gulleplutt! Jag låg kvar en liten stund men gick sen upp och duschade medan sovrumsfönstret fick stå på vid gavel. Jag var het som en kamin. Sen la jag mig en stund till i svala lakan, men gick snart upp till datorn och kollade konto, betalade en räkning, kollade lite andra saker.

Nu har Janne och jag ätit frukost, alla djuren har oxå fått. Han ska åka och lämna tillbaka beredskapsbilen på jobbet och samtidigt skjutsa mig till pendeln. Jag ska till Jakan och äta lunch med en diakonkompis. Sen ska jag hem och fortsätta med lindrigare röj tänkte jag... Nu får vi se igen om det blir av eftersom jag skriver ut det. Jag jobbar på min vidskeplighet ;O)


                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0