Bra dag med lagom att göra

Mm, tycker alla dagar varit så sen jag började jobba. Fullt upp utan att det blivit stressigt, det är det perfekta livet det! Har jobbat lite med mina klienters ärenden idag, lite ringa, lite skriva, lite prata, sen sommarcafé i Hagsätra kapell. En herre som jobbat som lärare i SFI (svenska för invandrare), kunde ryska och rest runt i Afrika kom och berättade om olika kulturer.... intressant men kanske liiite långt.


                             

Janne hade fått jobba över, han hade lovat fixa middag åt mig som skulle jobba senare än honom , men nu kom vi hem samtidigt. Han bjöd ut mig på sushi och det tackade jag glatt ja till. Sen körde vi en bil som hans arbetskompis köpt av en granne till oss, till hans jobb så de kan hämta upp den ... och på vägen in till oss fastnade vi hos en granne.

Inatt kommer Bekki hem från Turkiet. Janne har lagt sig och jag har en 11-timmars arbetsdag framför mig imorgon så jag ska försöka knoppa in nu oxå... bussresa till Lövstabruk med ett drygt 40-tal personer. Det ska bli skoj!

                                   

Kommentarer
Postat av: Snurran

Hoppas du får en härlig dag! :-)

2011-07-20 @ 22:33:07
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0