Slapp lördag

Sov illa inatt. Svettades och fick springa på toa i ett. Duschade kallt vi fem-tiden. Gick upp halv 9 och åt frukost med massa starkt kaffe innan jag gick ut en 45-minutare med Bamse. Har inte haft några planer med dagen men jag har gjort rent hos de flesta djuren, klippt klor och borstat igenom pälsen på Bamse, badat Kautchuk och beställt veterinärtid åt honom för han rosslar tungt när han andas igen, knypplat klart Blekingeudden som längdspets och satt in den i kurspärmen, tvättat en massa maskiner, gått ärenden till brevlådan och soptunnan och gått en halvtimme till med Bamse.

                       
                        Vår Flammentanz blommar för fullt.


Esmeralda och Kautchuk har fått sin utebur monterad

                  
                    Bamse tycker att det är varmt...


Blue Moon

                
                 Solero


En bild från Midsommar på Ragnar

Det regnade tidigt imorse, men tempen har inte varit nådig på dagen. Jag har varit oändligt slö, men efter tvåveckorskursen i Vadstena, värmen och en taskig nattsömn så är det väl i sin ordning.

      

Har surfat runt efter info om LCHF. Har en nätkompis som går på den dieten och är nöjd, en kursare gick oxå på den dieten och mådde mycket bättre... vill så gärna gå ner i vikt nu. Jag hade iaf inte gått upp under Vadstenaveckorna men jag är bra uppblåst efter att ha ätit kall mat i 12 dagar. Nu är jag rätt taggad...

Ska gå en sväng till med Bamse... så får vi se om jag ska knyta lite makramé eller om jag ska sticka... eller inte göra ett skit!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi kan gå ner tillsammans sen om du vill vänta? Jag måste först få ut denna unge innan jag ens får tänka på diet :( sen skall jag börja på zumba om du vill följa med puzzzz bella

2011-07-09 @ 18:33:55
Postat av: Guggelutt

Vad är zumba? Jag tjuvstartar gärna med LCHF, du kommer ju inte så långt efter :D Om en dryg månad är Rosalie ute :O) Pappa kör ju sin rotsaktsdiet så det är egentligen bara allt under jord jag ska skippa och lägga till smör och grädde. Men vi kan peppa varandra. Är så hjärtinnerligt trött på magen och värken.

2011-07-09 @ 18:52:53
URL: http://guggelutt.blogg.se/
Postat av: bella

hehe din mage slår inte min mage :P va glad för det för min är stor som en kalaskula :) det är bara att börja jag peppar dig :) Zumba är dans arobics eller hur det stavas hehe



//puzzzz

2011-07-09 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0