Janne river vårat hus!!!

... och han tyckte jag kunde sätta mig och plugga en stund... här dundrar det och hela huset skakar! Fönsterpartiet i vardagsrummet ska breddas och balkondörren flyttas. Han räknar med att huset ska vara helt igen ikväll!!!


                        

Just nu är det bara ett stort hål rätt ut. Det är luftigt och fint och huset är välkonditionerat f.n. Jag har huvudvärk igen så jag tar det lugnt. Det blev väl lite för spännande igår... Imorgon predikan och tenta på torsdag... men jag är ganska förberedd på att inte klara den utan jag får nog göra omtentan i augusti. Jag har fått godkänt på interpretationen och jag hoppas att hemtentan gick bra, nu får jag försöka vila inför predikan imorgon och tänka att tre av fyra är inte fy skam. Jag ska ju räcka till inför jobbuppstarten om en vecka och sen fördjupningskursen i knyppling efter det och ytterligare ett par veckors jobb innan semestern... så det är lugnt. Man får hitta och respektera sina gränser, liksom.

                           

Jag ska fortsätta kolla in vad Janne gör, det är rätt spännande faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Han är iallafall händig, din gubbe (också. Du är ju det med, men med lite mindre arbeten så att säga ;-))

2011-06-04 @ 13:22:17
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0