Restauration man!

Eftermiddagen har jag legat i soffan och letat efter olika bibelcitat och försökt memorera några för mig okända nytestamentliga namn... Har sett min kära man jobba med helt andra saker och det är otroligt att ha en sån handy-man framför sina ögon! Vilka underverk han kan göra med sina praktiska händer! Han har ju slagit ut en hel vägg med fönster och byggt upp en helt ny! Det blir otroligt fint!


Reglarna på plats, Bamse undrar vad som står på!

                     
                   Istället för två fönster och en dörr är där nu fyra fönster...


                           
                           Nu är asfaboarden på plats oxå! Myggfritt inne till natten!!!


Bamse och Ragnar MÅSTE retas lite!

När jag lagat middag och packat ihop det nödvändigaste åkte jag hem. Bamse ville gärna följa med. Det är sällan han och jag är ifrån varandra och när jag pratade med Janne nu på kvällen låg han på sin rese-väska och ville inte göra nåt annat utom att gå en sväng och gnälla lite nu och då. Mammas lilla ponke!



Nej, nu har jag dragit ut predikan på papper och ska läsa igenom den innan jag nannar. Fy vad jag är nervös!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Det blir fint! Din predikan kommer gå så bra, så bra! kram

2011-06-05 @ 09:14:57
URL: http://blog.passagen.se/filijokus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0