Skavsår mellan fingrarna...

Hela dan idag har jag ryckt till när jag gjort olika saker med händerna, tagit i en penna t.ex. Är knallröd mellan ring- och lånfinger samt lång- och pekfinger på båda händerna... snacka om att ha knypplat järnet! HUR ska det gå i Vadstena nästa vecka? Antar att man vänjer sig snabbt för jag kan inte komma ihåg att det känts så här förut!

                  
                      En meter "Udd och stad"

Men dagen har gått bra ändå. Började dagen med återintro om diakonimottagningen, fixade lite i datorn, satte mig på apoteket en halvtimme bara för att få veta att mitt Levaxin-recept gick ut förra veckan :O/ , lunch, läsa församlingsinstruktionen och verksamhetsplanen för 2011... sen åkte jag och tränade på Itrim! Känner mig duktig!

Hem och hämta Bamse. Klockan 18.00 skulle jag träffa en tropp kollegor på Ekerö, så jag tog färjan över från Slagsta.


Här kommer Gulli!

                   
                        GPSen säger att vi ska ut i havet...


GPSen har rätt! Jag sitter på en bilfärja!

                     
                        Nu säger GPSen att vi är ute på havet :O)

Vi landade säkert vid färjelägret och GPSen visade mig rätt ännu en gång. En mycket trevlig kväll med god mat och gott snack! Tack så jättemycket för det!

Men nu är det sängdax för en gammal diakon. Bamse har kissat på Ekerö men ska få komma ut en quicky nu så han sover gott inatt.

Puss och kram ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0