-3,5 kg

                         

Dax för den dansade tjejen igen. Jag vägde mig varje dag under Nutrilett-dagarna och gick ner 2 kg på en knapp vecka. Sen bröt jag nutrilettandet iom begravningen och vips la jag på mig ett kilo. Men nu har det försvunnit + ytterligare ett halvt kilo. Det betyder 3,5 kilo på en månad och 12,4 kilo totalt sen i höstas. Det har ju gått lite upp och ner... mest ner.

Jag har ingen direkt lust att utmana och pressa mig så jag kommer bara väga mig när jag har lust. Har övergått till en LCHF-variant á la Guggelutt. Proteinkällor, inte mycket fett och i största möjliga mån från olivolja samt frukt och grönsaker. Det är lite lättare att promenera på gatorna nu, snön smälter undan. Livet är härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0