Aprilväder

Tänk att det snöade som bara den igår igen. Från en solig härlig morgonpromenad till en sväng i skogen mitt på dan i toksnö... Det blev ingen lång sväng eftersom jag hade bråttom till bussen, men vi träffade Nova så Bamse fick springa lite med henne. Det uppskattade han nog mer...


                             


Fram och tillbaka till terapin, laga middag, ut en långsväng med Bamse, packa knyppeldynan och sen knyppelkurs.

Idag var Bamse och jag bara ute 50 minuter... tentastressen börjar onekligen smyga sig på. Ändå såg jag till att sköldpaddorna fick ett bad och Ragnar rent i buren. Livet måste gå före. Pysslandet är oxå lugnande.

                    


Nu har jag förlängt mitt bibliotekslån och ska sätta igång med pluggandet nu, Jesaja och gänget vängar! Imorgon är det dax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0