Måndagens fortskridande

Det har ju varit ett par riktigt intensiva dagar... ja en hel intensiv vecka nog... Det blev en halvslö dag idag där jag sent omsider tog mig i kragen och letade info om missionskyrkan på deras hemsida. Sen åt jag lunch och åkte till skolan. Vi är bara 7 stycken och 2 var tvugna att gå tidigare, men jag trivs superbra i denna lilla grupp. Idag handlade det om kyrkan i tiden före Upplysningen och så hade vi ett seminarium om Luthers lilla Katekes, det var riktigt spännande när man tittat i den utifrån ett historiskt perspektiv. Janne hämtade mig. Har ägnat kvällen åt att sticka på en barntröja som ska till Lettland. Jag har en påse restgarner av samma garnmärke men lite olika färg... tänkte se vad de kan räcka till, men några babytröjor och nån mössa ska det kunna bli istället för att det ska ligga i en påse tills jag slänger det.



Det är ett sött mönster med flätor och moss-stickning. Den bruna babyfilten är snart halvfärdig.

                         

Bekki har fått ett mms från Boden idag. Jag frågade om jag fick publicera det ... och det fick jag. Gissa vem!

             

Han ser ut att trivas i sin uniform. Han har snart varit på utbildningen halvtid och det går bra för honom.

Alla sover utom Janne som jobbar natt. Nu hägrar ullbolstren även för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0