Plugg-dag

Känner mig nöjd med dagen. Har hunnit läsa en del och klottra ett helt anteckningspapper fullt. Ska renskriva det efter duschen tänkte jag. Mittpådagenaden med Bamse gick till min morbror som ville jag skulle prova en jacka efter moster, men det blev istället så att vi packade ner allt i högar och påsar så ska jag ta hem alltihopa, låta barnen välja och lämna resten till insamling. Janne hämtar alltihopa på måndag när han ska dit och skruva bokhylla åt morbror. Han tyckte det var skönt att jag tar ansvar över alltihopa så han kan släppa kläd-biten.

                      

Gjorde Wallenbergare till en halvt kompani. Janne var här med Sandras lillebror och hämtade sängar, så när kusinbarnet kom hem från truck-kursen (de hade gjort teoriprovet sist idag och det gick bra) åt vi tillsammans innan jag gick ut dagen tredje Bamsenad.

Så ska jag väl ta och duscha då. Får se om jag hinner/orkar knyppla en stund oxå, är bra trött måste jag säga, men om jag gör lite varje dag av var sak jag ska göra så kommer allt gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0