Tisdag hela långa dagen!

Ut med Bamse, nutriletter, lite läsning, mer Bamsenad och så iväg till terapin. Sen gick jag till Söderhallarna och mötte upp en klassskompis. Vi ska göra en fältstudie ihop i ena kursen. Så hem, laga mat - prinskorv, blomkålsstuvning, spaghetti och stekt ägg - för min del uppvärmd hemlagad wallenbergare och kokt blomkål! Jens kom, han har varit i Skåne några dagar, han hade hämtat upp Sandra så de åt med oss. Jens hade köpt en present åt pappa i Tyskland, han var ju där igår!


4,5 liter Famous Grouse! Har aldrig sett en sån flarra förr!!!

Jag stack igen. Knyppelkursen ville jag inte missa. Hade glömt glasisarna så Bekki kom ut med dom, söt som hon är!

                     

Nu efter kursen har hon och jag snackat ett tag, Bamse har varit ute oxå förstås... och nu längtar jag efter ullbolstren!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Wow så mycket whiskey :-P SEr kallt ut i kortbrallor, här är det åtta minus ute just nu :-(

2011-03-02 @ 05:15:55
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Guggelutt

Undrar hur länge den flaskan kommer räcka?!?

Det var nog lite kallt i småbyxorna, fattar inte att hon sprang så långt, jag hade kunnat komma till uppfarten... men hon var på bushumör ;O)

2011-03-03 @ 11:11:41
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0