Vårtecken!

Åt frukost med mitt kusinbarn imorse, sen följde jag och Bamse honom till bussen. I övrigt hade han fått (förhoppningsvis) tydliga färdhänvisningar till sin truck-kurs. Men han har inte hört av sig så det gick med största säkerhet bra. Han är i högsta grad vuxen, ändå bekymrar jag mig för att han ska åka vilse... vissa mamma-grejer går aldrig ur, tror jag! När jag sen kom hem från den soliga Bamsenaden hittade jag dessa i vår rabatt:

                     

Blommor har vi väl sett här och där... men nu har våren gjort sitt intåg även i våran rabatt!

Tyvärr försvann solen så jag får sitta inne och tentaplugga. Men efter alla inlämnade uppgifter känner jag mig nu behagligt avspänd. Får njuta av det så länge det varar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0