Fredagen den 13:e

Ãn sá lãnge har vi bara ãgnat dagen át shopping... och Janne har kõpt rõkelse!!! Varfõr jag nu nãmner det ãr fõr han har aldrig tált det... men nu har vi kõpt báde "night flower", "cannabis" och nát citrongrejs mot myggor... OCH en hállare. Vi fár se om han vãxt ifrán sin doftkãnslighet eller om jag fár elda dem ute i sommar.

Tiden hãrnere lider mot sitt slut och det kãnns i kroppen. Varken Janne eller jag ãr sá intresserade av solen, vi planerar hemfãrden och jag bõrjar stressa upp mig... om en dryg vecka ska interpretatinen lãmnas in, om tre veckor ska predikan vara klar, hemtentan delas ut och om fyra veckor har jag gjort sista tentan och bõrjar ladda infõr att bõrja jobba. Tack och lov fõr den hãr underbara veckan med Nya Testamentet vid poolen!

Nu tãnker vi promenera till Cala D´Or och shoppa lite mera. Om det kommer att kosta nát vet vi inte, men vi vill strosa idag...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Välkomna hem! Grattis på namnsdagen :) Puss

2011-05-13 @ 11:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0