Gubbs!

Började med interpretationen men la av och gick igenom frågorna inför Romarbrevet till seminariet imorgon. Lunch, ut med Bamse ... vi fick stå 10 minuter under en bro och vänta ut värsta regnskuren. Han var inte jättepigg idag, det var väl en tuff dag igår kan jag tro. Virkade 20 minuter innan jag gick upp till bussen, i skolan föreläsning i "teologisk etik" ... hjärnan går på högvarv efter lata dagar vid poolen...

Janne hämtade mig från skolan 20 över 7, vi åkte och handlade, Hemma var middagsrester sparade åt mig men kvällens överraskning åt vi tillsammans. Janne hade köpt fantastiskt goda, små, smakrika, saftiga, belgiska jordgubbar.


Belgiska gubbs med gammaldags vanilj

                           
                            Bamse gillar inte gubbs, men glass går i! Han fick sin beskärda del!

Det får nog bli tidig kvällsrunda ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0