Otroligt!

Imorse stod man och tvättade fejset nånstans mitt i Medelhavet... och nu i Mälarvatten... Min själ har svårt att hinna med, jag är fortfarande kvar därnere.

Lugn kväll med virknålen. Blue Moon och Solero har fått flytta tillbaka till sin egen bur igen. Passade på att be Bekki ta några kort för de är ju inga kelgrisar precis, även om de "pratar" med mig och svarar på tilltal.

            

De var inte svåra att få tag på så de är inte rädda för mig... sen tyckte de nog att det var det nog skönt att "komma hem" igen.

Nu ska jag gå och krypa ner i min egen sköna säng! Säga vad man vill: hur underbart det än är att vara borta så finns inget skönare än att krypa ner i den egna sängen när man kommer hem igen!

                 

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0