Sista lektionen...

Lugn och vanlig morgon. Fixade med smågrejer, åkte och handlade och hämtade ut mitt nyputsade diakonemblem... det blev nästan för välputsat, det GLÄNSER och är helt silvrigt. Men bättre än förut när det var så fruktansvärt missfärgat. Det blev så av att hänga oanvänt ...
                                     
Efter lunch och Bamsenad åkte jag till terapin och sen gick jag till skolan därifrån. Vi hade seminarium på alla interpretationer idag, tentagenomgång och sen visade läraren lite bilder från Jerusalem. Det blev en jättebra avslutning. Vi var fyra som stannade på bildvisningen och vi blev kvar till halv nio så jag kom sent hem.

Nu har jag ordnat med lite grejer här vid datorn. Bla skickat en förfrågan på en resa... nu ska jag ut med Bamse och krypa i koj. Imorgon fyller Bekki år och jag skulle behöva göra nåt åt predikan på förmiddagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0