13 timmar!

...har jag varit igång idag. Vad skönt det är att vara tillbaka i livet!

                                

Var på jobbet strax efter 8.00 imorse. Mässa halv 9, möte, lunchmusik med soppa, möte och möte igen, sen lite andra uppgifter innan jag hämtade Bamse, åkte förbi Donken och handlade middag till mig och Bekki, hem och äta, ut med Bamse... sen hade jag ingen lust att såsa till i soffan så jag åkte upp till kapellet och tog fram knyppeldynan. Den har stått i mitt arbetsrum ett par veckor för jag vet att jag inte hinner knyppla hemma för närvarande, skönt att slippa släpa på den. Så kvart över sex satte jag mig att knyppla och framåt sju dök lärare och knyppelkompisar upp. Kom hem 20 över 9, pratade lite med Janne innan han åkte till sitt nattpass och så ut med Bamse.

                   

Livet är gott :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0