Inte så mycket...

.. att säga om dagen. Fullt ös på diakonimottagningen imorse vilket genererade en hel del extra admin/uppföljning som kommer att hänga med ett par dagar/veckor.

                                               

Snabb lunch, sen iväg på forskarseminarium på Ersta som jag blivit inbjuden till, dvs kompledig eftermiddag, hade ju lite komp att ta efter förra veckans konferens. De säger att det är jätteintressant, mina tankar kring utsatthet... Vi får se vad det blir i framtiden, men jag är iaf inbjuden att dra mina tankar i ett seminarium i vår eftersom jag är upptagen i caféverksamhet resten av hösten/vintern.

Åkte förbi jobbet och hämtade ljus, program och snöre (mer om det imorgon) samt min arbetsmobil som jag lagt på laddning och glömt, den kan behövas imorgon pga brådskande och uppföljande ärenden då jag tillbringar större delen av arbetsdagen i kapellet. Handlade middagsmat i Högdalen, hämtade Bamse och låg i soffan medan Bekki donade med tacos... TRÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0