Toppenmåndag!

Det har varit en suverän dag! Har hunnit med massor på jobbet samt två samtal. Vårens caféprogram är nästan klart!
                                               

Hämtade Bamse strax efter halv fem, gå en kortis med honom, packa målarprylarna och tillbaka till jobbet till halv sex för att måla på min ikon. "Den vägvisande Gudsmodern" växer fram!

                        

Hem och ut med Bamse sista promenaden. Och på hemmafronten kan jag njuta av mycken skönhet:

Amaryllisen blommar för fullt!

                           
                            Fjolårets julstjärna blommar om!!! Det har aldrig hänt mig förut!


Den blå orchidén är bara för läcker!

                  
                   Och Azalean jag fick från morsaneokej är kanonfin med massa knopp!

Men nu mot sängen med viga skutt! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0