Det blev bättre och bättre

När jag tittade i almanackan imorse såg jag att vi skulle ha program på caféet på em... till min fasa!!! För jag hade missat att ringa underhållaren och stämma av. Fick fart till kyrkan för att leta reda på numret, ringde men hamnade i en telefonsvarare och kunde i den uppkomna stressen vare sig komma ihåg eller hitta numret till kapellet så jag kunde lämna det till honom. Mottagningen kom i full gång så jag tog med mig pärmen och åkte till kapellet där jag faktiskt fick tag på honom på en gång. Allt var under kontroll. Fixade på under förmiddagen och på eftermiddagen café med jazzunderhållning, det blev riktigt bra, mjuka jazztoner med Erling och hans jazzvänner. Enda fadäsen var att jag mitt under spelningen fick en sån där hjärtrusning ... en påminnelse om att jag får inte stressa!

Hämtade Bamse vid efter halv fem öch åkte hem för att ta em-promenaden med honom. Bekki fixade "mozarella-mackor" till middag. Efter det har vi suttit och tittat på inspelade program - 2 avsnitt av "gift med en gangster", "deadly women" och "outsiders" som handlade om folk som bosatt sig i vildmarken. Det var riktigt skönt att bara sitta i myskläderna och sticka, har börjat på Justins tröja nu. Ska försöka planera in lite fler lugna hemmakvällar framöver... det börjar bli mycket nu!


                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0