Frusen!

Idag har jag varit hemma från jobbet. Fryser och har ont i halsen. Visst, säkert tog jag ut mig i helgen men jag är så fantastiskt glad att jag fick komma med!

                  
                    Bästa platsen!

Efter morgonrutiner och skjuts av Bamse till dagis åkte jag hem igen, ringde koordinator på jobbet om att jag skulle hålla mig hemma, återbudade ett besök, skrev blogg och vilade tills det var dax för terapin. Började må lite bättre så efter hemkomsten gjorde jag rent hos Ragnar innan jag hämtade Bamse från dagis.



Janne hade kommit hem och fixat käk, sen pratade han och jag länge... det var gott.

Men jag fryser igen. Sitter med dubbla tröjor och ändå fryser jag. Lungorna känns som de är fyllda av kittliga fjärdrar... Gu, va svårt jag har för att bestämma mig för om jag är sjuk eller inte! Det känns ju som om nåt är på gång! Eller har jag bara fått en massa frisk Kolmårdsluft i lungorna? Natten lär avgöra om jag lyckats häva en dunderförkylning eller om den kommer nu.
                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0