Ännu en bra dag

Precis när jag skulle gå ut med Bamse imorse kom Bekki hemrusande, bussen hade gått två minuter för tidigt och hon hade skolfotografering så hon fick ta ut Bamse medan jag packade ihop mina grejor, sen körde jag henne till skolan och sen Bamse till dagis. Var på jobbet ett par minuter i 9, klockan 9 öppnade vi mottagningen. Det var rätt lugnt idag, ett enklare och ett svårare ärende. Lunch och därefter tog jag tag i planeringen av Stilla Kvinnotimmar i november. Känner igen det mesta sen innan min sjukskrivning, men jag måste uppdatera mig. Administration tar alltid längre tid än man tror.
 

Värdinnegåva :O)

Efter jobbet hämtade jag Bamse, gjorde matlådor, vilade en stund med Ragnar på axeln och Bamse i knät, sen åkte Bamse och jag till f.d svägerskan för en trevlig kväll men mycket prat. Känns gott att vara med vänner trots tröttheten som jag inte vet vad den beror på, kan väl vara både övergånsåldern, sköldkörteln eller helt enkelt att det är rätt mycket nu!

                   

Janne skickade mms från det sista han hinner med denna månad, han har slitit ner köksväggen mot sovrummen... och kallar det öppen planlösning:



Ser lite väl öppet ut om vi ska sova där...

Ett annat härligt mms kom idag. Man kan bara bli glad:
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0