Månskenssonaten

Morgonen som vanligt. På jobbet möte ang. Stilla Kvinnotimmar och lite mer admin. kring det. Synd att jag inte kan vara med när det händer men samtidigt är jag väldigt glad att jag fick ersättare eftersom Jennifer döps den lördagen. Efter lunch gick jag och köpte en present till Ängla som fyller fyra år innan jag åkte till Hagsätra och hade Öppet kapell. En kvinna som kom dit satte sig och spelade "Månskenssonaten" för mig ... snacka om att man har fördelar i jobbet!

            
              (Bild snodd från internet)

Sen hämtade jag Bamse och tog ut honom på en skogspromenad. Han gyttjebadade så det blev en dusch före TV-myset, middan hoppade jag över. Nu har jag nästan stickat klart andra ärmen på Änglas tröja, får se om jag hinner klart den innan kalaset på söndag.

Bamse och jag har varit ute sista svängen, vi gick tidigt idag och träffade väldigt många bekanta hundar med sina människor. Nu ska det bli skönt att sova! Veckan har varit lång och rolig, sista arbetsdagen imorgon innan en förhoppningsvis avkopplande helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0