Mer ös...

Möten, besök, lunchmusik med soppa, telefonsamtal osv på jobbet. Jämt ös till halv fem då jag värmde matlåda till middag. Sen buss och t-bana till stan och Katarina kyrka med föreläsning i ämnet "Svenska Kyrkans Tro och Liv". Träffade flera gamla klassisar från baskursen, jättekul! T-bana och buss hem.
            
Bild snodd från internet        Katarina kyra har ett väldigt speciellt altare (min bild)

Janne småkusin hade redan dykt upp hemma på väg mellan Gotland och Åland, han tittade på TV med Bekki när jag kom. Han är kapten på Gotlandsbåtarna och bor på Åland, så han mellanlandar här mellan varven.

Mms från hunddagis:

Promenadtajm!

Det ska Bamse och jag göra nu oxå, dax för sista -naden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0