Party på hunddagis

Pyttelitens hunddagis öppnade för fem år sen, den 17 september! Igår var det fest med ballonger, ost och vin!

                               

Det var jättetrevligt ordnat med blandannat besök av en hundmassör och en hundskola. Det var kul att sitta och prata med, och lyssna på, de andra hussarna och mattarna när de berättade om deras vovvars hyss och äventyr. Passade på att fota Bamses "bås" som han delar med fem grabbar och en tjej. Jag är så fascinerad över att det funkar så bra, han tål ff inga andra hannar i skogen, men på dagis sköter han sig nästan exemplariskt!


Här vistas Bamse på dagarna. Är det inte mysigt!

                               
                                 Åh, vad jag bara älskar dessa krokar de använder för bla koppel!!!


Jag bröt upp strax före 21.00, åkte hem och snabbrastade Bamse och kollade till de andra djuren innan jag packade ut i bilen och åkte ner till landet. Jag ville inte ta med Ragnar denna gång för det drar kallt eftersom Janne håller på med altanen och det inte är isolerat än. Bekki ska se till dem under lördagen och jag kommer ju hem tidigt på söndag, ska jobba.


                      

Bamse och jag har varit ute en krispig, solig morgonpromenad. Jag har vissa planer för dagen, men har inte riktigt haft lust att ta itu med dem än ;O)


Häftig myrstack på bondens ägor

                            
                             Nu finns det första bespetsade ljusglaset på plats på spiselkransen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0