En snabbt försvunnen Tisdag

                                         
Jobbat har jag gjort. Mässa och möten hela morgonen, möten om Öppet Kapell som drar igång på torsdag och gudstjänstplanering inför 18 september, så morgonen gick fort. Eftermiddagen har för min del präglats av förberedelser inför diakonimottagningen och caféet imorgon samt Öppet Kapell på torsdag. Mycket papper är det och fler inblandade än jag trott. Nu TROR jag att jag har koll  ... jobbäventyret börjar på allvar nu!

Dagisfröken har skickat söta bilder via mms. Bamse har fått en kompis och fick även se en videosnutt när han lekte med sin "bästis" när jag hämtade honom idag. Han har fem grabbar och en tjej i båset... trodde aldrig det var möjligt att få honom att samsas med andra killar... i synnerhet inte om det fanns en tjej i närheten, men på dagis är visst allt möjligt:


Bamse sover inte längre ensam på golvet utan med kompisarna högre upp

                                 
                                Bamse kan koppla av trots att fröken dammsuger grannbåset

Storhandlade på zoo på hemvägen innan jag hämtade Bamse.

Orkade inte göra nån middag utan det blev ett par kalla kokta ägg som låg i kylen. Bekki kokade majs och vi hade lite "kvalitetstid" i vardagsrummet. Vi är vuxna så vi gör som vi vill och vill vi äta ägg och majs till middag så gör vi det, och vill vi äta i soffan med djuren så gör vi det oxå


                            
                               Var har hon sin näbb? ...undrar Ragnar!


Nej usch! Majs ska inte vara kokt, tycker Ragnar!


Lika som bär? Blåbär !!!          Trött kille!

Janne sov hemma inatt men planerar nu inte att komma hem mer under september månad, han jobbar som bara den på Sanda. Jens ringde att han kommit ner till kompisen i Vetlanda. På torsdag fortsätter de till Tyskland och Weeze,  där Q-Base ska spela på en nedlagd flygplats...? Det låter lite spännande men morsan fick inte följa med 

Har tänkt att jag kanske ska läsa lite teologi... har oxå tänkt att jag kanske ska börja skriva på ramen för uppsatsen... har oxå tänkt att jag borde röja på köksbordet och kanske sticka några varv på lila babytröjan... så jag fortsätter att tänka lite innan jag ska gå ut kvällsnaden med Bamselito.

Sov gott, sajbervänner!

Kommentarer
Postat av: NettAnn

Har lyssnat en hel del på en sån musik o hade även ett eget program när jag jag sände webradio med enbart rave.Mycket goa,lite hardcore.Fortfarande idag gillar jag infected mushrooms MYCKET o även atrix

den här rave festivalen blir nog rikigt tung!

2011-09-07 @ 01:18:12
URL: http://livetienparadoxx.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0