En halv helg på landet

Tagit det superlungt, sovit mycket, gått långpromenad med Bamse och häckat vid TVn.


Ragnar håller koll på det snöblandade regnet

                     
                      Bamse håller koll på att pappa håller sig lugn


Promenad på ängen. Bamse visar att han kan "hopp upp på stenen"!

Imorse låg vi länge, men en stund efter 10 bröt jag upp och åkte hem. Hann gå ut en sväng med Bamse, måla ögonen och hämta lite grodägg i bäcken innan jag åkte upp till jobbet.

                
                  Snart ska grodlivet återigen spira på mitt köksbord!

Det var nog tur att jag gjorde iordning en förbön omutifallatt och det var tur det. Jag hade inte hört nåt om min medverkan och prästen kom jättesent. Men det blev en god gudstjänst iallafall, trots en del små kommunikationsmissar. Vi hade söndagsmiddag efteråt och det var jättelyckat. God mat och gott snack.

Jag är trött. Känns som det aldrig kommer att gå över, men jag har ju jobbat sen jag kom hem från Sinai så jag ska försöka att inte dra för stora växlar kring det. Kroppen håller ff på att läka och idag har jag nästan tappat alla fjäll på armarna, de har sett hemska ut. Läppen tappade sin sista skorpa idag oxå.



Nu ska jag gå från datorn och prata lite med Bekki. Sen ska jag kanske packa träningskläderna innan jag Bamsar ut och knoppar???
                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0