Gonatt, världen

Oj, vad trött jag varit idag. Mmonstrets härjningar har tagit på krafterna. Men det var en lugn dag på jobbet så det gick bra ändå. Sprang ut och köpte en grillad kyckling på lunchen. Hade spetsat in mig på kinesen, så jag var rätt stolt över att hejda mig och tänka sunt. Grillad kyckling med körsbärstomater.

                          
Efter jobbet hämtade jag Su och åkte till Itrim. Ännu stoltare att jag verkligen kom iväg när jag var så trött.

Hämta Bamse som varit dålig i magen på em, hem och duscha och ge Bamse middag. Janne kom hem och hämtade mig, han messade på em och ville bjuda ut mig. Vi åt toast skagen och skaldjursgryta med aioli, sen försjönk vi båda ner i paltkoma.

Just nu är Jens och Sandra här en sväng. Bekki har försvunnit in i pritångorna, hon messade vid 6-tiden att hon var packad och det har hon oxå gått ut med på Fejjan. Mösspåtagning är inte vad det var på 80-talet.

Bamse signalerar att han är nödig. Magen verkar vara bättre än på dagis iallafall.

Godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0