Nope!

Det blir ingen Sinai-blogg ikväll heller. Kroppen värker och är trött, rödbrännan gör nog sitt till, kroppen behöver sova och läka lite till.

            

Det var lugnt på jobbet idag. Inget program på caféet och få gäster, men jag berättade om mina äventyr och lovade ta med bilder, kanske som program i höst.

Lagat mat har jag gjort, efter det har Janne, Bekki och jag slappat i varsin soffa och egentligen bara pratat skit. Äppelpajen jag bakade samtidigt med middagslagningen står oäten. Janne har tagit Bamse, jag ska sova.

Imorgon hoppas jag vara mer fit for fight för att skriva en fotoblogg om resan till Sinai. Den är värd lite mer ansträngning än jag kan ge den ikväll.


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0