Bye bye Hörebro!

Dagen började med att Janne bjöd på stekt Hjälmaregös på nybakt youghurtbröd!
 
f
 
Sen satt jag och knypplade en stund innan Maran kom med sin gubbe och hund, vi fortsatte dagen i Wadköping med att släntra runt och fika. Vi satt i gästhamnen en stund innan Janne och jag slussade ut från Örebro och tog oss över Hemfjärden och Mellanfjärden till Björksundet där vi tagit natthamn.
 
.
Fotograf: Maran
 
Färskare Hjälmarekräftor går knappast att få! Och knappast godare heller! 10 st på 1 kg!
 
Solnedgång över Björksundet
 
En underbar kväll med gubben, hunden och broderiet! Nu snusar mina gubbar så gott i kojen och det ska jag strax göra oxå! Imorgon kanske jag ska ge mig tid att sätta in lite bilder från kameran oxå :O)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0